Sunday, January 9, 2011

10 january 2011

10 hari berlalu di dalam tahun baru ku tanpa apa apa...............tapi aku bersyukur sebab masih berpeluang berkhidmat dalam ibadah perkerjaan ku...alhamdulillah...walau hari2 ku sepi tanpa ibubapa dan keluarga tetapi aku masih mempunyai keluarga kedua iaitu 4th floor department..sekarang life ku banyak di habiskan di dlm bilik  ku...aku masih terluka dgn sikap setengah insan di sini....kalau dulu mungkin aku di perlukan tetapi sekarang ..........

noy,satu2 nya sahabat aku yg akan meninggalkan aku....zainab jua.tetapi aku redha.masa aku akan tiba jua...setahun akan berlalu dgn cepat. dan aku akan kembali sbgai anak msia....

apapun,aku bahagia dgn kurniaan MU ya ALLAH SWT.............
MISS MY FAMILY SO MUCH................................

No comments:

Post a Comment