Friday, December 31, 2010

massalama 2010.ahlan wahsahlan 2011

sebelum 2010 menutup tirainya,better aku write somethings....

terima kasih kpd ALLAH SWT kerana memberi aku peluang utk melalui setiap detik di thn 2010..
mmg kalau ikut aku cam tak caya..dulu aku tggu sgt2 2010..cam rasa tak percaya 2010 tu akan berlalu pergi dgn mcm2 kenangan.....

tetapi aku bersyukur sangat2....ALLAH SWT
BERI AKU PELUANG YG MMG AKU TAK PERNAH JANGKAKAN....aku dapat menunaikan umrah dan haji....itulah kenangan yg paling bermakna....

di tahun ini jua terlalu byk kenangan manis dan pahit....
thun ini juamengajar aku ERTI persahabatan sebenar...aku kehilangan kawan2 baik yg aku jangkakan akan berkekalan...di mana silap nya pun aku tak tahu..tapi aku jua bersyukur kerana masih ada nama yg kekal sebagai KAWAN BAIK......

mungkin silap itu dari aku tapi entahlah..yg penting setahun lagi utk aku meneruskan perjuangan ku di saudi...

azam tahun ni nak kumpul duit banyak2,tak nak bazir2,nak akhirkan contract dgn cemerlang..insyaALLAH....doakan aku yek.....

sedih plak nak akhirkan tahun 2010 ni..kerana tahun 2011 ni kwn baik aku,NOY nak EOC dah..so tak derlah kwn suka duka aku......dia jeklah yg benar2 faham aku..apapun aku wish kamu GOOD LUCK noy....KOMITMEN KELUARGA KAMU LEBIH PENTING.......


last but not least,azam aku and doakAN aku agar aku akan di ketemukan dgn cinta sejati yg berlandaskan IMAN...insyaALLLAH..........

TU JEKLAH SEBELUM 2010 MENUTUPKAN TIRAINYA..
DAN WELCOME TO 2011....BERTAMBAH LAGI UMUR KU...HUHUHUHUHUHU

MUAHHHHHHHHHHHHHHHHH

No comments:

Post a Comment