Friday, January 14, 2011

14 jan 2011...mmmmmmmmmmmmmm

float....cam biasa aku mmg dah agak aku akan float arini....wah,my instinct is very truth.....ngeeeee.float g 5th floor(med.ward)..

apapun 12 jam berlalu dgn pantas....arini jua dalam sejarah after one year no rainning in saudi ujan turun membasahi bumi..mula2 jam 630 pg,gerimis jek.....tapi kira alhamdulillah ...
then,turun ag jam 9pg..time ni lebat gak coz basah lah tanah kat bawah tu.........................gembira tul aku..siap khabarkan kat pt..fi mataar alhin...ngeehhhhh...sini kalau ujan kira dah rahmat..alhamdulillah aku panjatkan ag...kerana masih berpeluang merasa udara slpas ujan.....

16 jan 2011....fuhhhhhh.date ni mmg giler..aku ada exam BLS.....for recertificated..hopefully aku akan berjaya...malas lah nak ulang2..6 section with one section of written exam......time ni aku akan sesama ngan doktor2 n other my frens  to complete the section..2 thn tuh manalah nak ingat ag..nasib otak aku masih ok.kalo tak biol gak....huhuhuhuhuhuhuu.

apapun that the life...tak sabar nak tggu feb..aku nak balik vacation..hihihihihihi..march nak g kota kinabalu sabah..nak bwk mak ayah jenjalan mkn angin ag.....

hope,my plans will success.....

MISS ALL OF YOU.mak,ayah,bngah,kak lai,buda,norren,kteh,comel,razak,roha,adik,fatihah,amat,dania,qistina,n afrina...
tak lupa jua tuk yg speacial.MFH...di pjaya.miss u like crazy..insyaALLAH,we will meet one day:)

No comments:

Post a Comment